Rabu, 17 Disember 2008

kelab malam

Semalam semasa dalam perjalanan ke acara gig ringkas hatkor aku dan adik-adikkun sempat bercerita tentang laila's lounge. ya, aku meminati band ni semenjak mereka di review oleh majalah skateboarding lokal beberapa tahun lepas. alunan muzik mereka saling tak tumpah seperti radiohead. aku juga suka dengan lirik-lirik lagu dorang ni. aku ingat lagi dj utt menyatakan band ini adalah radiohead malaysia semasa acara OUX Play di bumbung sungai wang beberapa hari lepas. meremang bulu roma aku seketika.

pagi tadi aku dapat tahu yang mereka telah pun berpecah. rasa agak sedih juga. susah untuk melihat band yg bergenre sedemikian di malaysia. well, good luck guys.

4 ulasan:

Azlan Dawai berkata...

tajuk kelab malam
aku ingat ko nak citer pasal awek kelab malam kat restoran madina tu

aku berkata...

ceh
tu awek dangdut le
terbeliak jap mata aku ari tu
hahaha

yusridahmati berkata...

laila ade penyakit

aku berkata...

mungkin juga sakit
kot